Tac-Sim 2015

Gepost in Tac-Sim

 

Inschrijvingen TAC-SIM

Alle inschrijvingen gebeuren via het inschrijvingsformulier! LET OP DE CORRECTE SCHRIJFWIJZE VAN UW MAILADRES!!!

Na inschrijving krijgt u een bevestigingsmail. Deze bevestigingsmail is GEEN garantie dat u effectief bent ingeschreven!!! Wij evalueren elke inschrijving!

De 2e mail is de bevestiging dat u daadwerkelijk bent ingeschreven. In deze mail vind u de nodige info met betrekking tot betaling. Indien uw betaling niet binnen de 7 dagen op onze rekening staat vervalt uw inschrijving onherroepelijk en gaat uw plaats naar de volgende in de wachtrij!

Gelieve geen mails te sturen i.v.m. uw inschrijving! U wordt automatisch op de hoogte gebracht!

 

TAC-SIM 2015

Zaterdag 8 Augustus 2015 - TAC-SIM 2015

Algemene info

Binnenkort is het zover! Het derde TAC-SIM event, georganiseerd door Airsoft Adventure en Airsoft Events.
Hieronder vinden jullie al de basisinformatie over het evenement zelf!

LET OP! 
Dit is geen gewone skirm zoals gewoonlijk. Deelnemen brengt een aantal verplichtingen met zich mee, dus we willen je vragen om je goed in te lichten over wat een TAC-SIM inhoudt en wat er van jou wordt verwacht! 

Tijdens dit evenement krijg je de kans om airsoft op een andere en meer realistische manier te spelen. Door gebruik te maken van tactische missies en integratie van LARP (Live Action Role Playing), zal het voor vele mensen een unieke belevenis zijn. 

Team headquarters, basecamps, bunkers, Generals, Medics, transport en figuranten zul je tijdens dit spel tegenkomen. Verdeling van de spelers is op basis van outfit dus denk goed na en overleg met je eigen team om je in te schrijven bij de juiste eenheid! Teams worden samen opgedeeld in dezelfde sectie mits zij zich inschrijven onder hetzelfde team en dezelfde team-tag invullen!

Aangeraden wordt om al je batterijen, laders, gasbussen en zakken bb's te labelen met je eigen naam zodat er geen misverstanden ontstaan!

Aangezien het evenement tot 21 uur duurt is het aan te raden om TAC-Lights te voorzien. Als het donker wordt zijn er geen herkenningsmiddelen om de tegenstander te onderschijden van friendly! Goede coördinatie en samenspraak tussen de secties is een must!
In het fort is er geen verlichting!

Speelveld

TAC-SIM 2015 zal doorgaan op het terrein "Fort Knox" en speciaal voor dit evenement zullen er meer ruimtes gebruikt kunnen worden dan normaal. Ook de Safety-Zones zullen volledig anders zijn dan jullie normaal van dit terrein gewoon zijn.

Planning, datum en locatie
  • Locatie: Fort Knox, Donderheide 3, 2500 Koningshooikt, Belgium
  • Datum: Zaterdag 8 Augustus 2015
  • Poort open om 08:00
  • Poort gesloten om 9:00
  • Briefing 9:30
  • Start 10:00
  • End game 21:00
Contact

Voor alle informatie verwijzen we je graag door naar de andere TAC-SIM pagina's. 
Zijn er toch nog vragen dan mag je altijd een mailtje sturen via het Contactformulier

Parking en Camping

Een ruime parking is voorzien voor het fort. Voor de mensen die graag een dagje eerder aankomen is er een parking voor kampeerwagens tegenover het fort. De deelnemers die zo laat niet meer naar huis wensen te rijden kunnen ook na het evenement gebruik maken van de parkeerplaats voor campers. Voor zij die geen geen mogelijkheid hebben om met een camper te komen zullen er enkele bunkers in het fort opengesteld worden voor slaapplaats enkel "Na" het evenement. U moet zelf voorzien in spullen om te slapen zoals slaapzak en veldbed. Het fort blijft gesloten tijdens de hele nacht dus het is voor deze mensen niet mogelijk tijdens de nacht het fort te verlaten en even later terug te komen. De dag er na kan u dan rustig vertrekken. Tenten opstellen is niet toegelaten op de parking!

Parking campers is toegankelijk vanaf vrijdag 17u00
Verlaten fort en parking campers ten laatste maandag 12u00

Gelieve geen afval te dumpen op de parkings!

Inschrijving, bevestiging en betaling

Inschrijvingen dienen te gebeuren via het inschrijvingsformulier. Let er op dat je de naam van je eigen team goed invult onder team-tag, zodat je zeker wordt onderverdeeld in de sectie met je eigen teamleden. Teams groter dan 10 personen kunnen helaas niet samen blijven aangezien er max 10 Squad-members per sectie zijn! 

Water

Water wordt voorzien in de headquarters. Daarnaast zijn er waterkraantjes voorzien aan de toiletten.

Eten en verkoop

Eten voor tussendoor dien je zelf te voorzien. Kleine versnaperingen, frisdranken, gas en bb's worden te koop aangeboden in de safety en in beperkte mate ook in de Headquarters.
Er zullen voor iedere deelnemer MRE pakketten voorzien worden. In principe hoeft u geen grote maaltijd mee te nemen.

Afval

Blik en ijzerafval dient apart gesorteerd te worden van het restafval. Uitzonderlijk zullen aan de headquarters voorzieningen zijn om daar afval achter te laten tijdens de missies. Op het veld mag geen afval gestort worden.

Laadstations

Denk er aan om je eigen lader zeker mee te nemen! Indien je zou willen bijladen kan dit eventueel.

Alcohol en drugs

Alcohol en drugs zijn tijdens dit evenement niet toegelaten. Ook niet indien men de avond voordien reeds aanwezig is wordt alcohol niet getolereerd. We verwachten dat iedereen compleet nuchter is op de dag van het evenement zelf. Er is een absolute NUL-tolerantie aangaande alcohol en drugs!

Gezichtsbescherming

Iedereen moet voorzien zijn van de correcte gezichtsbescherming. Deze dient ten allen tijden in het speelveld op te blijven. Ook tijdens herladen in de Headquarters of Basecamps. De enigste plaatsen waar deze mag verwijderd worden is in de Safetyzone.

Speelzone

Uitzondelijk zal er meer speelzone zijn voor dit evenement.

  • Volledig terrein
  • Weg rondom het fort (binnen het water)
  • Het fort zelf is toegankelijk
  • De SWAT-gang wordt opengesteld
  • De normale inkomgang is ook speelzone
  • 3 extra bunkers aan de ingang zijn open voor speelzone
  • SWAT-House achter chalet is speelzone

Off-Limit!

  • De welkomstruimte is Safety-Zone
  • De standaard omkleedruimte is Safety-Zone
  • De overige vissershuisjes zijn Off-Limit
  • In de chalet is Off-Limit
Veiligheid
  • Iedereen dient ten allen tijde de veiligheid van de organisatie, andere spelers en zichzelf te garanderen! 
  • Je moet op de hoogte zijn van de veiligheidsregels en je daaraan te houden
Safetyzone
  • Vooraleer men een safetyzone betreed dien je er altijd voor te zorgen dat alle magazijnen van al je wapens verwijderd worden uit het wapen
  • Zorg dat er geen bb's meer in de loop aanwezig zijn door het wapen leeg te schieten
  • Zet al je wapens op safe!
Prijzen

De prijs voor een deelname bedraagt €49
Voor AAB Leden is dit €44

Wat is er inbegrepen in deze prijs?

  • Inkom en deelname
  • 11uur TAC-SIM, doorlopende NON-STOP sessies
  • MRE pakket per deelnemer
  • 1 frisdrank en 1 fles water per persoon
  • TAC-SIM 2015 Patch 
Inschrijvingen

Vooraleer in te schrijven dient u zeer goed alles in verband met TAC-SIM gelezen te hebben. 
Let er op dat bij de inschrijving van het evenement je alle gegevens goed invult! Zeker emailadres dubbel controleren. 
Na inschrijving krijgt u een eerste bevestigingsmail. Deze mail is nog geen bevestiging voor uw inschrijving. Vervolgens controleren wij alle inschrijvingen en bij goedkeuring zult u een 2de mail ontvangen. Deze 2de mail is uw bevestiging. 
Uw betaling moet via overschrijving binnen de 7 werkdagen op onze rekening staan. Indien dit niet het geval is vervalt onherroepelijk uw deelname en gaat uw plaats naar de volgende in de wachtrij.

Annulaties

Tickets worden niet terugbetaald. Overdragen is mogelijk mits overleg met de organisatie.

Controles

Er zullen politiecontroles aanwezig zijn met hond op de avond voor en tijdens event!
Bij geluidsoverlast, het maken van vuur of het dumpen van afval op de parking kunnen er boetes uitgeschreven worden!

 

Problemen met inschrijvingen of andere vragen? Kijk eerst even bij veel gestelde vragen